, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Supertrudnica - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

28.05.2008., srijeda

Supertrudnica

Da se malo odmaknemo od uzavrele atmosfere i visokih tenzija.

Sada ću ja opet malo "privatizirati" ovaj ,ionako moj, blog pa pisati o svojoj Supertrudnici i danima pred nama.

Kao što velika većina vas posjetitelja ovog bloga zna, moja žena i ja smo trudni. Ušli smo u 9. mjesec i s nestrpljenjem čekamu prinovu u obitelji.

Zadnji puta kada sam pisao o trudnći tražio sam pomoć pri izboru muškog imena. E pa netreba nam muško ime pošto moja Supertrudnica nosi curicu.

Pošto smo curicu i željeli,izuzetno smo sretni a pošto ja radim po željama i narudžbama javno objavljujem da pravim curice za 100 eura. Ako promašim-vraćam pare.




Na ovaj post me ponukao povratak moje Supertrudnice iz bolnice. Naime, prije 3 tjedna došla je sa pregleda sva uplakana jer joj je doktorica rekla da se počela lagano otvarat i neka dođe u bolnicu par dana na pretrage i promatranje. I odvezao ja nju u Našice. Ostala ona tamo nekih 5-6 dana, sve u redu s njom i sve u redu s bebom. Čak se i ona neka zločesta bakterija povukla.

Taman kad se spremala na povratak doma uslijedio je drugi šok-doktorica je odlučila da bi ona trebala otići u Osijek jer je i dalje otvorena a beba je "kao premala" za tu dob a oni u Našicama nemaju inkubatore za premale bebe ranije rođene. Opet suze. Uplašila se ona da sa bebom možda nešto nije u redu a da joj nitko neće reći. I odvezao ja nju u Osijek.

U Soijeku su bolje opremljeni i odmah pri prvom pregledu doktor joj postavi pitanje :"A zašto su oni vas vamo poslali?" S bebom je sve u redu,vi ste u redu i bla bla bla..... i ajde,lezite vi par dana pa ćemo mi vas malo promatrati.
Ostala ona u Osijeku. najveći problem u cijeloj toj priči je to što taj nesretni Osijek i nije tako blizu da bi se svaki dan odlazilo tamo u posjetu pa mi je Supertrudnica bila usamljena i tužna a suze radosnice su obilježavale svaki susret sa poznatom osobom,svojim voljenim mužom ili nećakinjom Gabrijelom koja joj je )poslije mene) najviše nedostajala.



U Osijeku su joj svaki dan govorili da je sve OK,da beba normalno napreduje ali neka ostane još par dana. I zadržala se ona tamo puna 2 tjedna. Sama,daleko od doma,tužna i nesretna ali sigurna u zdrvalje i razvoj svoje bebe.
Potvrdili su joj da nosi curicu i dali joj slikicu bebine glavice. Ima moj malo pri vrhu zaobljeni nosić. Pogledajte:



Image Hosted by ImageShack.us

I jučer ja nju dovezao doma. Beba ima preko 3 kilograma i do termina poroda nam je ostalo nešto manje od 3 tjedna (15.06. je termin).

Naša curica će se zvati Karla. Karla Knežević. Mama joj je izabrala ime još dok je mene bio strah i same pomisli da ću jendoga dana morati lomiti kičmu kako bi napravio bebu :-)

Mala Karla je još prošli mjesec od jedne i druge bake ( i didova također) dobila svoja kolica...



...sa nosiljkom...



...te onu malu komodicu sa pločom za previjanje...



...ispod koje se nalazi korito za kupanje.



Robicu neću ni spominjat. Čim je čula da nosi curicu,moja Supertrudnica je odmah otišla kupiti haljinicu.

A i ja sam si dao truda dok sam čekao dobre vijesti i ženin povratak iz bolnice.
Uzeo sam svoj stari krevetić, tj. krevetić koji je prvotno kupljen za potrebe moje 2 godine starije sestre i rastavio ga...



...a zatom sam ga obrusio iliti prešmirglao do "kože"...



...pogledao da li ću ga znati sastaviti...



...i ponovno ga prefarbao tako da izgledao kao da je jučer došao iz dućana.



A danas je u inspekciju stigao nadzorni organ i dao zeleno svjetlo za nastavak radova.



Krevetić je kao nov. Doduše,fali mu jedna pritkica i jedna je napukla,ali Bože moj, 30 godina i nije tako malo.

I to je to. Malo su nas doktori poplašili ali najbitnije je to da je sa mojom Supertrudnicom i našom bebom sve u redu i da s nestrpljenjem čekamo 15.06.

A tada ćemo se dobrano ponapijati i proslaviti.

P.S. Nesmijem završiti ovaj post a da nespomenem da i Kec čeka prinovu početkom lipnja, zatim da je moj školski kolega Hrvoje Hečimović prije mjesec-dva dobio sina Niku, da još jedan moj školski Alen Samardžić čeka curicu, pa naš Mrus će također ove godine postati otac, Dražen i Tatjana u također trudni,pa mog šogora brat Želja i njegova Mirela........

Ima nas-bit će nas!!!!!


P.P.S.Molim bez komentara na temu odnosa Uprava-Alkosi. Hvala.


- 14:16 - Mudro mišljenje puka (25) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova